czwartek, 10 października 2013

Prosta męska czapka w szachownicę

Ostatnio Luby z Młodym grali w szachy stąd pomysł na czapkę w szachownicę. To prosty wzór wielokrotnie opisywany.

Włóczka bella Red Heart - ze sztucznych to moja ulubiona jak narazie. Skrzypi pod drutami bo jest w dotyku jak polar. kolory ma bardzo ładne i szybko schodzi z drutów. Idealna dla alergików i dzieci. Jest bardzo lekka i miekka.

Na druty nr 4 nabrałam 88o. Zmieniłam druty na 3,5 i dalej robiłam ściągacz 2x2 na okrągło. Dość wysoki jak na mnie bo prawie 5cm. Dalej na drutach nr 4 szachownica 4x4 na 6 rzędów.

Zużyłam tylko 33g tej włóczki!
Czapka jest bardzo lekka i praktyczna, nie za gruba.

Red Heart bella nie jest włóczką mocno skręconą dlatego ściągacz nie jest jakiś mocno elastyczny. Można go robić razem z cienka gumką lub po prostu ciaśniej na cieńszych drutach.

Taka czapka fajnie sprawdzi się jesienią i wiosną do biegania, na "kije" i inne aktywności.





Kolor grafitowy

Podsumowanie:
   druty 3.5, 4
   zużycie 33g
   kolor: grafit
   włóczka: RED HEART BELLA 100% akryl



1 komentarz:

  1. Czasami nawet te najprostsze okazują się najfajniejsze. Ja jestem zdania, że bardzo ciekawe są także berety https://hatfactory.pl/29-berety które moim zdaniem po prostu warto jest nosić. Ja staram się mieć sporo różnych nakryć głowy w swoich kolekcjach.

    OdpowiedzUsuń