sobota, 28 września 2013

Margerethe w większym wymiarze

Skończona przedwczoraj serweta margarethe (ABC robótek na drutach) w większym rozmiarze.


Włóczka sonatka (70% bawełna, 30% wiskoza) pochodząca niestety z prucia, druty nr 4,5.
Serweta ma 59 cm średnicy.
Włóczka jak napisałam pochodzi z prucia a napisałam niestety, ponieważ sama serweta bardzo mi się podoba a włóczka wewnątrz kłębka okazała się nieco sfatygowana. Nie ja ją prułam stąd ta niemiła niespodzianka.
Polecam ten wzór bo robi się go bardzo szybko a w efekcie dostajemy ładny ażur. Zalecam też dość grube druty wówczas wzór rozety jest bardziej uwypuklony przez większe oczka.

Sonatka ładnie połyskuje we wzorze ciemniejszym wiskozowym włóknem. Polecam tę włóczkę na serwetę - niedroga i ładna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz