środa, 17 stycznia 2018

sweter i kropka!

Podpatrzony jeszcze w listopadzie sweter  na blogu  bardzo mi się spodobał i postanowiłam go odgapić.

Oryginał nazywa się Blue Monday więc i włóczkę dobrałam również w kolorze blu :)
Nie licząc faktu, że prułam z tysiąc razy starając się dopasować rozkloszowanie do moich potrzeb to wydziergałam go błyskawicznie.

A wygląda tak:



i chwila napięcia ..


 albo jak ktoś woli na pięcie ;)


KP6
Drops Karisma
Kolor dżins
Wzór: Blue Monday by 

Baaardzo dziękuje autorce za inspirację!

M.



4 komentarze:

  1. Przepiękny!!
    Normalnie jestem dumna, jakby w tym jakakolwiek moja zasługa była ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a była była. Jakbyś tak ładnie w swoim ze zdjęć nie wyglądała to bym nie odgapiała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja mogę pożyczyć pomysł na przedłużany tył i poszerzanie boczki? Z moją figurą tylko takie swetry wchodzą w rachubę.

    OdpowiedzUsuń