niedziela, 29 grudnia 2013

simple shawl czyli prosty szal na drutach.

Bardzo chciałam zrobić sobie prosty szal na drutach. Wpisałam w Raverly simple showl (czyli prosty szal) i na pierwszej pozycji otrzymałam takie coś:

LaLa's Simple Showl

Wzór jest prosty a do tego darmowy. Za podzielenie się bardzo dziękuję jego właścicielce.
Moja wersja szala LaLa's Simple Showl Laury Linneman wygląda tak:



Włóczka to moja ulubiona z akrylowych włóczek czyli Red Heart Bella. Miękka jak polar i gorąco ją polecam bo noszę ten szal już wiele miesięcy i się nie zmechacił nic a nic.

2 komentarze:

  1. Piękny!To może opisz po polsku wzorek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam tłumaczenie http://wydziergam.blogspot.com/2013/12/lalas-simple-showl-tumaczenie.html Jest ono dosłowne i mam nadzieję, że się przyda :)

    OdpowiedzUsuń