poniedziałek, 30 grudnia 2013

LaLa's simple showl tłumaczenie

Parę miesięcy temu zrobiłam szal, który stał się jednym z moich ulubionych. To prosty szal o nazwie Lala's simple showl. Poproszona pokusiłam się o jego tłumaczenie.
Jak zrobić szal na drutach czyli wzór na prosty szal  Lala's po polsku:

Nabierz 5 oczek.

RZ1: 1o. prawe, narzut, 1o. prawe, narzut, Marker, 1o. prawe, Marker, narzut, 1o. prawe, narzut, 1o. prawe (teraz mamy 9 oczek).

Wzór Ścieg Francuski:
RZ1:1o. prawe, narzut, oczka prawe do markera, narzut, przełożyć marker z drutu roboczego (przeł. marker), 1o. prawe, przeł. marker, narzut, oczka prawe aż zostanie jedno oczko, narzut, o. prawe.
RZ2: oczka prawe

Powtarzać rzędy 1-2 Wzoru Ścieg Francuski jeszcze 3 razy (powinno być widocznych 5 grzbietów ściegu) Dlej przerabiać Wzór Ścieg gładki.

Wzór Ścieg Gładki:
RZ1:  1o. prawe, narzut, oczka prawe do markera, narzut, przeł. marker, 1o. prawe, przeł. marker, narzut, oczka prawe aż zostanie jedno oczko, narzut, o. prawe.
RZ2: oczka lewe
Powtarzać rzędy 1-2 Wzoru Gładkiego jeszcze 3 razy. Wykonać Wzór koronkowy

Wzór Koronkowy

RZ2: 1o. prawe, narzut, 1o. prawe, *narzut, 2o. razem na prawo*, powtarzać od * do * aż do markera, narzut,  przeł. marker, 1o. p, przeł. marker, *narzut, 2o. razem na prawo*, powtarzać od * do * aż zostaną 2 oczka; narzut, 1o. prawe, narzut, 1o. prawe.
RZ2: oczka lewe

Powtórzyć Wzór Gładki kolejne 3 razy.

Szal kontynuuj poprzez wykonanie 5 powtórzeń wzoru Ścieg Francuski, 3 powtórzeń wzoru Ścieg Gładki, Wzór Koronkowy, 3 powtórzenia Wzoru Ścieg Gładki.

Zakończ szal gdy osiągnie porządaną wielkość Wzorem Ścieg Francuski.
Wszyj igłą końcówki nici i ciesz się ze swojego nowego szala!

Mam nadzieję, że się to tłumaczenie opisu komuś przyda to moje pierwsze tłumaczenie wzoru i starałam się zrobić je dokładnie. Mam nadzieję, że nie wkradły się błędy :)
Ja w swoim szalu jeszcze dodatkowo najdłuższy bok obrzuciłam oczkami ścisłymi szydełkiem i na końcach dodałam małe chwosty na 10cm szydełkowym łańcuszku. Powodzenia!



1 komentarz: